خبرهای داغ:
سرتیپ دوم پاسدار سیدموسی حسینی گفت: تمام دشمنان جمع شدند که انتخابات و حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه بدهند و آنها را تضعیف کنند و یکی از مواردی که پیوند دهنده بین مردم و حاکمیت است همین انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۰۳
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

تمام تلاش دشمن، در حوزه جنگ شناختی متمرکز است/دشمن می خواهد بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار سیدموسی حسینی جانشین سپاه نینوا در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای امید گفت: انقلاب اسلامی به مانند چشمه ای در درون برکه جوشش ایجاد می کند و مدام این موج در حال تولید است.

وی افزود: کشورهایی که ماهواره تولید می کنند باید برای پرتاب ماهواره از کشورهای دیگر اقدام کنند اما ما در کشورمان هم ماهواره و هم ماهواره بر تولید می کنیم و این یک قدرت است.

حسینی اظهار داشت: یک روزی در کشور ما پزشکان هندی طبابت می کردند اما امروز می بینیم پزشکان ما در تخصص های مختلف در جای جای دنیا در حال طبابت هستند و این یکی از نشانه های ایران قوی است.

جانشین سپاه نینوا عنوان کرد: تمام تلاش دشمن، در حوزه جنگ شناختی متمرکز است و رسانه بستر این جنگ است و این رسانه بود که چهره واقعی غرب را در مقابل جنایات غزه نمایان کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: غربی هایی که شعار زن، زندگی ، آزادی را سر می دهند، باید به آنان گفت که اولین مدعی عزت زن نبی مکرم اسلام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد بین مردم و حاکمیت شکاف و گسست ایجاد کند اما در اعتکاف امسال و راهپیمایی 22 بهمن ، مردم نشان دادند که پیوند بین حاکمیت و مردم گسستنی نیست. یکی از جاهایی که این پیوند مستحکم بین مردم و نظام را به منصه ظهور می رساند انتخابات است و انتخابات یک حق قانونی است.

حسینی گفت: تمام دشمنان جمع شدند که انتخابات و حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه بدهند و آنها را تضعیف کنند و یکی از مواردی که پیوند دهنده بین مردم و حاکمیت است همین انتخابات است.امروز جنگ ما این است که در انتخابات حاضر شویم و رأی خود را در صندوق بیندازیم.

جانشین سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: تک تک افرادی که در صحنه های انقلاب اسلامی حضور پیدا می کنند مدافع حرم هستند و آنهایی که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و آنهایی که در انتخابات اسفند ماه شرکت می کنند هر یک مدافع حرم خواهند بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار