خبرهای داغ:
شاهرود_ مسئول سیاسی سپاه ناحیه شاهرود گفت: دشمنان ایران با تمام توان به دنبال مایوس کردن مردم ایران از کشور و انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۵۸۱۰۵۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

تلاش دشمنان در مایوس کردن مردم از کشور و انقلاببه گزارش خبرنگار بسیج، مهدی فرهنگ دوست مسئول سیاسی سپاه ناحیه شاهرود در جمع مادران طلاب مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) شاهرود، اظهار کرد: دشمنان ایران با تمام توان به دنبال مایوس کردن مردم ایران از کشور و انقلاب هستند.
او با اشاره به شرایط کشور‌های جهان اظهار کرد: یکی از دلایلی که ایران به عنوان تنها کشور جهان مورد تحریم است و ارزش پول آن کمتر از دیگر کشور‌های دنیاست مایوس کردن مردم از انقلاب است.
مسئول سیاسی سپاه ناحیه شاهرود در ادامه تصریح کرد: انتقاد مردم و ناشکری آنان نسبت به شرایط موجود به دلیل فشار دشمن در بخش اقتصادی و تاثیر جنگ روانی بین مردم است.
فرهنگ دوست افزود: زمانی باید به انقلاب و حقانیت آن شک کرد که فتنه‌ای در کشور وجود نداشته باشد با وجود فتنه‌های دشمنان باید در راه انقلاب مقاوم‌تر از قبل ایستادگی کرد.
او با توجه به گسترش اسلام ناب محمدی در جهان توسط انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن برای هر مسئله و مشکلی که خود ایجاد می‌کند یک جنگ روانی برای ملت ایران تدارک دیده است.
مسئول سیاسی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به شرایط زندگی مردم در اوایل انقلاب تصریح کرد: اول انقلاب مردم در فقر به سر می‌بردند، ولی امروزه امکانات مختلف برای یک زندگی راحت فراهم شده است در حالی که مردم واقعیت‌ها را نمی‌بینند.
او با توجه به رشد و بالندگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم، راهپیمایی‌ها و انتخابات را به‌ معنای دفاع از اسلام و انقلاب است.
فرهنگ دوست، هدف دشمن را گرفتن پشتوانه مردمی از انقلاب و کشور بیان کرد و با توجه به وظایف طلاب در جمع مادران آنان گفت: خدا مسئولیت پشتیبانی از نظام را بر دوش طلاب قرار داده است که با حضور در انتخابات امنیت و اقتدار ایران و تضعیف دشمنان را به دنبال دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها