خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین نوروزی گفت: استراتژی دشمن منع حضور مردم در انتخابات بوده و وظیفه همه این است که با جهاد تبیین این تلاش‌های مذبوحانه دشمن را نقش بر آب کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۳۰
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج.حجت الاسلام و المسلمین نوروزی گفت: استراتژی دشمن منع حضور مردم در انتخابات بوده و وظیفه همه این است که با جهاد تبیین این تلاش‌های مذبوحانه دشمن را نقش بر آب کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفند 1402 بر اهمیت و حساسیت بیش‌ازپیش این انتخابات تأکید و اظهار کرد: مقام معظم رهبری مدظله العالی از فروردین ۱۴۰۲ تا کنون در خصوص اهمیت این انتخابات و نقش حضور مردم بیانات مهمی داشتند و چهار مؤلفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت تأکید فرمودند.

حجت الاسلام نوروزی افزود: بر این اساس همه اقشار جامعه به‌ویژه روحانیون، استادان و مدیران در هر منصبی که قرار دارند باید در تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته کوشش کرده و مردم را به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی ترغیب و تشویق کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع)عنوان کرد: امروز استراتژی دشمن ناامید کردن مردم و منع حضور آنها در انتخابات بوده و لشکر رسانه‌ای دشمن در این راستا عمدتاً روی تضعیف اصل حکومت اسلامی با مدیریت ولایت فقیه و جداکردن مردم از نظام ، سرمایه‌گذاری می‌کند. وظیفه همه این است که با جهاد تبیین این تلاش‌های مذبوحانه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها