خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۸۳۷۴۴
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳


مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه «علاج جنگ نرم و پروپاگاندای دشمن، تبیین است»، اظهار کرد: امروز پس از حوادثی که پشت سرگذاشتیم و یاس و نا امیدی سرویس های جاسوسی و منافقین، دشمنان اقدام به جنگ نرم می کنند که رسانه ها نقش موثری در خنثی سازی این پروپاگاندای دشمن می توانند ایفا کنند.

محسن امیری ادامه داد: مقام معظم رهبری به امید آفرینی اشاره و تاکید دارند و وظیفه ما به عنوان رسانه نیز تبدیل این واژه به گفتمان و جریان سازی حول این محور است.


محسن امیری با تاکید بر نقش ویژه اصحاب رسانه در تعمیق سواد رسانه‌ای افزود: ما نیز در کنار اصحاب رسانه هستیم و امیدواریم با آگاه‌سازی مردم، امید آفرینی و جهاد تبیین را به معنای واقعی محقق سازیم.


مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه به عنوان مجموعه‌ای مردمی تلاش کرده است تا فارغ از سلایق سیاسی ،مردمی بودن را به معنای واقعی محقق سازد و تعداد کثیری از اصحاب رسانه به عضویت این سازمان درآمده اند.

وی با بیان اینکه دشمن همه ظرفیت خود را به صورت تمام وقت علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است، گفت: دشمن تمام توان خود را برای تبلیغ علیه انتخابات و نا امید کردن مردم از مشارکت به کار بسته و یکی از وظایف ما نمایان کردن توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان و روشنگری است.

محسن امیری افزود: راهبرد رسانه‌ای در انتخابات می‌تواند تهدید هجمه‌های رسانه‌های دشمن علیه انتخابات را به فرصت آگاهی بخشی و جهاد تبیین تبدیل کند، که تحقق این مهم نیازمند نقش آفرینی همه نخبگان و صاحبان تریبون در میدان جهاد تبیین و روشنگری است.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: جهاد تبیین سلاح رسانه ها در مقابله با تهاجم رسانه ای دشمنان است.

محسن امیری با تاکید بر نقش ویژه اصحاب رسانه در تعمیق سواد رسانه‌ای افزود: ما نیز در کنار اصحاب رسانه هستیم و امیدواریم با آگاه‌سازی مردم، امید آفرینی و جهاد تبیین را به معنای واقعی محقق سازیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها