خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۸۹۲۱۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

بیانیه سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام به مناسبت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُمْ.»(سوره محمد ، آیه ۱)
خداوند برنامه‌ها و اهداف دشمنان کافر را و کسانی که در مسیر خدا سنگ‌اندازی می‌کنند، بی‌اثر می‌سازد و آنها را با شکست مواجه میکند.

روز قدس، روز خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی فرا می‌رسد و ملت‌های مسلمان پس از قریب یک ماه روزه‌داری، عبادت و بندگی و مناجات به درگاه خداوند متعال در لیالی قدر و در پاسخ به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «قدس سره» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و پاسداری از نخستین قبله‌گاه مسلمین برمی‌خیزند.

روز جهانی قدس امسال همزمان شده است با جنایات هولناک رژیم منحوس صهیونیستی در باریکه غزه و کشتار مردمان مسلمان و مظلوم فلسطین و همگان می‌دانند که علت اصلی اضطراب رفتاری این رژیم اشغالگر در آستانه روز قدس و محاسبه غلط و استراتژیک آنان در بمباران دفتر سرکنسولگری ایران عزیز در دمشق و به شهادت رساندن سرداران رشید مدافع حرم " سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی" و " سرتیپ پاسدار محمد هادی حاجی رحیمی" و ۵ نفر از افسران همراه آنان ، نشان از قرار گرفتن این رژیم گرگ صفت در مسیر زوال و نابودی‌ است.

سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام استان خراسان شمالی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و محکوم کردن شدید جنایات هولناک رژیم اشغالگر و منحوس صهیونیستی در نسل کشی مردمان بی دفاع و مظلوم فلسطین و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‍ها و مستشاران نظامی کشورمان ، از مردم ولایتمدار و مبارز استان خراسان شمالی و همه ی اقشار با بصیرت و یکایک آزادی خواهان سراسر کشور دعوت می نماید تا با حضور گسترده و هوشمندانه در راهپیمایی روز جهانی قدس شاهد تحقق حاکمیت مسلمانان در سرزمین فلسطین باشیم. ان شاءالله

ارسال نظرات
پر بیننده ها