خبرهای داغ:
درجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان امام جمعه خواستار برنامه های فرهنگی هنری ونمایشگاه صنایع دستی و جشن های نیمه شعبان بویژه ولادت حضرت امام مهدی(عج) درشهرستان هندیجان شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۲۰
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان همزمان در اعیاد شعبانیه در دفتر امام جمعه با حضورامام جمعه و دبیر شورای فرهنگ عمومی ومعاون فرماندار و فرمانده ناحیه و رئیس تبلیغات اسلامی و رئیس دادگستری و دیگر اعضای شورا فرهنگ عمومی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید حسینی امام شهرستان هندیجان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: انتظار می رود فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان بیشتر از قبل شود و نصب پوسترعفاف و حجاب در درب مغازها و مساجد همراه با تذکرات لسانی در دستور کار باشد و از ظرفیت بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج و مؤمنین و هیات امنا های مساجد دراین باره استفاده شود.

وی افزود : برنامه های سبک‌زندگی اسلامی در شهرو روستاهای شهرستان هندیجان با فرهنگ‌سازی مناسب و شایسته انجام بگیرد ان شاالله کاروان های راهیان نور و مسافران سراسر کشور میان هندیجان که با استقبال میزبانی نمائیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار