خبرهای داغ:
همزمان با اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز پاسدار اکبر میرنام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه به همراه جمعی از مسئولین باخانواده جانبازان این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۰۷
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه :

 

همزمان با اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز، سرهنگ اکبر میرنام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید میثم موسوی امام جمعه و نبوتی فرماندار ریاست بنیاد شهید شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین در دیدار جداگانه و ضمن دلجویی، در جریان مسائل مربوط به این عزیزان قرار گرفت.

سرهنگ میرنام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: مردم ما با آگاهی و بصیرت در انتخابات ۱۱ اسفند ماه با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری ضمن حضور، اقتدار نظام اسلامی را جلوه‌گر می‌سازند.

سرهنگ میرنام در ادامه افزود اند جانبازان را آلبوم تماشایی خاطرات سرخی معرفی کرد که یادآور ایثار و جانفشانی است و گفت: خاطرات و رشادت‌های جانبازان باید به نسل جوان به خوبی تبیین و بازگو شود.

 

وی تاکید کرد: صیانت از امانت جمهوری اسلامی و حفاظت از ارزش‌های دینی امروز وظیفه همه اقشار جامعه است و این امانت عظیم صیانت، پاسداری و تکریم از خانواده عزیز و گرانقدر شهدا و ایثارگران است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید میثم موسوی در این نشست با بیان اینکه جانبازان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با گذشتن از جان و مال، تمامی دارایی خود را در کف اخلاص گذاشتند و دلیرانه از کیان و تمامیت کشور و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و کار بزرگی برای انقلاب انجام دادند و کار برای خدا نیز توفیق می‌خواهد افزود: باید ما همیشه قدردان رشادت و شجاعت‌های جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس باشیم.

در پایان به رسم یادبود به جانبازان عزیز لوح یادبودی اهداء گردید .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار