خبرهای داغ:
اردوی راهیان نور و راویان پیشرفت سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با همکاری شرکت توزیع برق خوزستان در آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۹۱
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

سرگرد بهمئی مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان گفت: امروز اردوی راهیان نور و راویان پیشرفت سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با همکاری شرکت توزیع برق خوزستان در آبادان برگزار شد.

او افزود: در این اردو به دنبال این هستیم تا اصحاب رسانه با سیره شهدا در اردوی راهیان نور آشنا کنیم و در بحث دستاوردهای انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت های رسانه ای استان استفاده نماییم.

سرگرد بهمئی با بیان اینکه در منطقه اروند از یادمان شهدای والفجر ۸ بازدید کردیم و منطقه عملیاتی از سوی راویان پیشرفت دفاع مقدس توضیح داده شد، گفت: با حضور مهندسین شرکت توزیع نیروی برق آبادان طرح‌های اجرا شده پس از انقلاب اسلامی توضیح داده شدند.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ولیعصر (عج) میگوید: این دهمین اردوی راویان پیشرفت سازمان بسیج رسانه است که تا پایان سال و در اسفند ماه تا قبل از ماه مبارک رمضان نیز ۳ اردوی راویان پیشرفت برگزار می‌گردد.

سجاد بهمئی در پایان بیان کرد: در پایان سال با توجه به حضور کاروان های راهیان نور، اردوی راهیان نور با هدف پوشش عظمت حضور مردم و سایر اقشار در اردوهای راهیان نور برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار