مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: جهاد تبیین اصلی ترین رسالت بسیج طلاب است.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۳۱
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب استان مرکزی با تاکید بر اینکه بسیج طلاب و روحانیون، مهمترین قشر بسیج محسوب می‌شود، گفت: بسیج طلاب و روحانیون نقش مهمی در جهت تحقق رسالت بسیج دارد.

وی با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون بسیحی همواره پای کار نظام و انقلاب بوده‌اند، افزود: از همان دوران شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی، روحانیت به عنوان متصدیان تبلیغ و حافظان کیان اسلامی، نقش مهمی در آگاه سازی ذهن مردم درخصوص ظلم و فساد پهلوی داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله به خدمات بسیج طلاب و روحانیون در دوران کرونا اشاره و تصریح کرد: بسیج طلاب و روحانیون یعنی تمام برادران و خواهرانی که در حوزه‌های علمیه شاگرد مکتب امام صادق(ع) بوده و در عرصه‌های مختلف کمک حال جامعه هستند.

حجت‌الاسلام عبدی یکی دیگر از مأموریت بسیج طلاب را جهاد فرهنگی عنوان کرد و گفت: دشمنان دینی و جامعه اسلامی همواره در طول تاریخ و در طول پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال این بودند که مردم را در غفلت، ناآگاهی و بی‌بصیرتی نگه دارند لذا در عرصه جهاد فرهنگی این روحانیون هستند که با تبلیغ، تبیین و روشنگری می‌توانند گام‌های اثرگذاری بردارند.

وی خاطرنشان کرد: هر جا که موفقیت و پیروزی کسب کرده‌ایم به خاطر عمل به آموزه‌های اسلام و تبعیت از ولایت بوده و برعکس، هر جا شکست خوردیم به جهت اطاعت نکردن عملی از امام و ولی جامعه بوده است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی تقدیر و حجت‌الاسلام محمدی به عنوان مسئول جدید سازمان معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار