خبرهای داغ:
شاهرود_شهردار شاهرود در آئین رونمایی از پارک مشاهیر، گفت: این پروژه یک روز جلوتر از زمانبندی تعیین شده به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۸۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

رونمایی ازپروژه ماندگار پارک مشاهیربه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در حاشیه رونمایی از این پارک که با حضور گسترده شهروندان و مسئولان برگزار شد با اشاره به اینکه احداث پارک مشاهیر به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های خوب برای شناساندن داشته‌های فرهنگی و مفاخر شهر به نسل جوان است، افزود: این طرح‌ها با هدف توسعه و پیشرفت شهری، خدمت بهینه و رفاه شهروندان به مرحله اجرایی در آمده است.
او با بیان اینکه این پروژه در ۲ فاز اجرایبرنامه ریزی که فاز اول آن هم اکنون رونمایی شده است، ابراز داشت: این پروژه ارزشمند که در راستای شناساندن مفاخر شهر، تکریم و احترام به مشاهیر و فرهنگ‌سازی در زمینی به مساحت ۳۳ هزار مترمربع احداث شده است.
شهردار شاهرود در پایان با تأکید بر اینکه این فضا با اجرای پارکینگ ۲ طرف به تعداد ۱۵۰ خودرو، ویژه مشاهیر، اسکان مسافر، بوستان گفتگو، فضای خدماتی، آمفی‌تئاتر روباز و… اجرایی شده است، اظهار داشت: امیدواریم با این مجموعه سرانه فضا‌های تفرجگاهی شاهرود را بالا برده و حسن انتخاب ورود به نقاط تفرج گاهی به شهروندان داده شود.
شایان ذکر است، احداث این پارک افزایش سرانه تفرجگاهی را به‌همراه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها