رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخابات با رویکرد آگاهی بخشی، ایجاد نشاط سیاسی و افزایش مشارکت اجتماعی در استان مرکزی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۸۵
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهنام نظری رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی صبح امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با اشاره به فرصت 13 روزه تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان ششم گفت: مجموعه اقدامات برای برگزاری انتخابات سالم در 6 حوزه اصلی و 18 حوزه فرعی ستاد انتخاباتی استان در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات باید حول محور چهار رکن مهم امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت استوار باشد، افزود: یکی از کمیته‌هایی که در این راستا از اهمیت زیادی برخوردار است کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات است که امروز با حضور اعضا تشکیل شد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: جزو استان‌هایی هستیم که با شیب ملایم در حال انجام اقدامات در این بخش هستیم؛ آنچه برای ما مهم است اطلاع‌رسانی بدون جانب‌داری است. به واقع این کمیته با رویکرد آگاهی بخشی، ایجاد نشاط سیاسی و افزایش مشارکت اجتماعی در انتخابات پیش رو فعال شده است.

نظری ادامه داد: نامزدها هم در سیر تبلیغاتی خود توجه لازم را داشته باشند که از قانون عدول نکنند و تنها به ارائه و تبیین برنامه‌های خود که در چارچوب وظایف یک نماینده است، بپردازند.

وی با اشاره به الزام کاندیداهای مجلس به شفاف‌سازی هزینه تبلیغات گفت: در قانون انتخابات تبیین شده بایستی هزینه تبلیغات نامزد‌ها توسط حسابی که کاندیدای انتخابات قبلا اعلام کرده است، انجام شود لذا نحوه فعالیت نامزد‌های انتخاباتی در حوزه تبلیغات، مورد بررسی است و نامزد‌ها نمی‌توانند بدون حد و حدود از منبع نامشخص برای تبلیغات هزینه کنند.

نظری تاکید کرد: هر اتفاقی را رصد می‌کنیم و امیدواریم همه نامزدها در یک بستر سالم به رقابت سالم بپردازند و به جای تخریب یکدیگر تنها برنامه‌های عملی و کاربردی خود را ارائه کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر حضور حداکثری خاطرنشان کرد: ما در ستاد انتخابات از رأی تک تک مردم صیانت می‌کنیم و امیدواریم مردم هم با حضور گسترده خود در انتخابات «نه» واقعی دیگری به دشمن بگویند چراکه این روزها دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های خود به دنبال بی اثرکردن نقش و رأی مردم است لذا این حضور نقش مهمی در تحکیم نظام دارد و مردم بار دیگر با حضور خود ثابت خواهند کرد که پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار