خبرهای داغ:
بسیج به انتظار ۲۰ ساله اهالی روستای قلعه‌نو انقلابی اسفراین با بهره‌برداری از پروژه انتقال پساب این شهرستان پایان داد.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۷۴
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی فرجی، مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اسفراین اظهارکرد: پروژه انتقال پساب اسفراین از طریق احداث کانال بتنی به اراضی کشاورزی و باغات اهالی روستای قلعه‌نو انقلابی از توابع بخش زرق‌آباد اسفراین با حضور سردار فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه‌السلام و جمعی از مسوولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.
وی گفت: این پروژه بیش از ۲۰ سال بود که ناتمام و رها شده که به دلیل عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی و درخواست اهالی روستا، دهیاری و شورای روستای قلعه‌نو از سپاه، بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان مسوولیت اجرای پروژه را در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی و عام‌المنفعه در برنامه قرار داد.
مسوول بسیج سازندگی ناحیه اسفراین افزود: حدود یک ماه یک دستگاه بیل‌بکو تا پایان پروژه مشغول فعالیت بوده و همچنین ۴۰ متر لوله آزبست نیز توسط بسیج سازندگی در اجرای پروژه استفاده شده است.
وی ادامه داد: در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت اتمام پروژه از طرف سپاه هزینه شده است.
فرجی گفت: در اجرای این پروژه که باعث رضایت‌مندی اهالی پرتلاش روستای قلعه‌نو گردید، اهالی روستا نیز با همدلی و پشتکار ۲۵۰ نفر هر روز در اجرای پروژه حضور فعال داشته‌اند که این همت مردم یک کار جهادی ارزشمند‌ را رقم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها