معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمن به دنبال ترویج یأس و ناامیدی در جامعه است اما ارتش با تمام توان برای امیدآفرینی در جامعه حضور دارد و با این رویه توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۲۵
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب در حاشیه بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت که برگ زرین و افتخار بسیار بزرگی برای ارتش به شمار می‌رود.

 وی با بیان اینکه نقش ارتش در دوران دفاع مقدس اساسی و حیاتی بود، افزود: بر کسی پوشیده نیست که نقش ارتش در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی به‌خصوص در زمان جنگ تحمیلی بسیار چشمگیر و حائز اهمیت بود و اگر جوانان ما در جنگ حضور نداشتند، قطعاً سرنوشت ۸ سال دفاع مقدس جور دیگری رقم می‌خورد.

 معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروزه دشمنان با تمام توان در راستای ترویج ناامیدی، یأس، بی‌اعتمادی و ناکارآمدی در میان مردم ایران تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین و تشریح وقایع صحیح، بهترین ابزار برای خنثی‌کردن این تلاش‌ها و توطئه‌های واهی دشمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار