خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد امام حسین شهردار و اعضا شورای شهربه مناسبت روز پاسدار همراه با تجلیل از پاسدارن گردان با حضور شهردار شهر، اعضا شورای شهر و پایوران گردان ۱۱۲ امام حسین ع در مقر خود گردان حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۱۰
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، شهردار شهرستان شهرضا دکتر شهبازی و برادر ایزدی رئیس شورای شهر شهرضا و دیگر اعضا شورا به مناسبت میلاد سراسر نورآقا اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار در مقر گردان  امام حسین(علیه السلام) حضور یافتند.

فرمانده گردان ۱۱۲امام حسین علیه السلام در رابطه با این خبرگفت: شهردار و اعضای شورای شهر شهرضا با حضور در محل گردان  میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار را به پرسنل گردان تبریک گفته و از زحمات  پاسداران گردان با اهدا گل ولوح تقدیر، قدردانی نمودند، ایشان در ادامه اعلام آمادگی کامل برای تعامل هرچه بیشتر با گردان را ابراز نمودند.

فرمانده گردان افزود: شهردار شهرضا دکتر شهبازی در قسمتی از بیانات خود گفت: تشکیل سپاه وبسیج دستور ویادگار امام خمینی رحمت الله علیه بود که بحمدالله این ارگان توانسته وظایف خود را در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن بخوبی انجام دهد.

 فرمانده گردان بیان داشت: در پایان از حضور شهردار و اعضا محترم شورای شهر شهرضا در مقر گردان تقدیر وتشکر به عمل آمد و درخواست های گردان برای تکمیل امور زیربنایی تقدیم ایشان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار