حجت الاسلام والمسلمین امیری، گفت: با مساعدت خیرین و مهدی یاوران قرار دوازدهم هر ماه به نیت امام زمان ارواحنافداه در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور و همزمان در استان چهارمحال وبختیاری هم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۸۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ همزمان با اعیاد شعبانیه جلسه فرهنگی امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد با حضور مسئول اوقاف و امورخیریه شهرستان شهرکرد و جمعی از فعالان فرهنگی، مدیریت، هیأت امنا، افق و شمیم امامزادگان، همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد.

مديرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان، در این نشست،با تبریک اعیاد شعبانیه به اهداف  قرار دوازدهم  اشاره کرد و افزود: قرار دوازدهم هر ماه به نیت امام زمان ارواحنافداه در امامزاگان استان و در شهرکرد در امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما برگزار می شود و تاکنون خدمات ارزشمند خیرخواهانه، در تأمین بسته های معیشتی، تهیه جهیزیه ... برای نیازمندان بصورت محترمانه انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری، ادامه داد: قرار دوازدهم، زمینه مشارکت همگانی را فراهم و با ترویج فرهنگ انفاق، نوعدوستی، مواسات، مومنین و خیراندیشان را به نیابت از منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه  فراهم کرده است .

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان، به لزوم توجه به نیازهای مجاورین کم برخوردار اشاره کرد و گفت: قرار دوازدهم، آمادگی جذب خیرین به هر توان مالی را تحت عنوان مهدی یاوران دارند، اقشار مختلف مردم می توانند با مراجعه به دفتر شمیم خدمت مرکز افق امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما در شهرکرد و نیز امامزادگان استان به خیل مشتاقان خدمت به منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه بپیوندند.

وی،  ادامه داد: عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می دانند که ولایت‌مداری به حرف نیست و در میدان عمل باید تحقق یابد فلذا برای تحقق این مهم، خالصانه در میدان حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین امیری،به اهمیت اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: با تشکیل جلسات اندیشه ورز ، همچنین بهره مندی از توان بسیاربالای رسانه ملی، اصحاب رسانه و فضای مجازی باید اهداف قرار دوازدهم، مطرح تا زمینه های جذب بیشتر خیرین فراهم شودو در نتیجه کمک های بیشتر و بهتر به نیازمندان ارائه شود.

در ادامه با ارائه نقطه نظرات در حضوص برپایی جشن های اعیاد شعبانیه و بویژه جشن، نور افشانی نیمه شعبان و هر چه بهتر برگزار شدن قرار دوازدهم برنامه ریزی شد.

 شایان ذکراست: موضوع اجرای طرح قرار دوازدهم اسفند ماه سالجاری، کفش و پوشاک شب عید نیازمندان است که در کنار توزیع بسته های معیشتی تقدیم نیازمندان خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار