در سالروز ولادت حضرت سید الشهدا(ع) صورت گرفت:

شگفتانه دانش آموزان جوینی برای پاسداران+فیلم و تصاویر

سبزپوشان ناحیه جوین در روز پاسدار میزبان جمعی از دانش آموزان بسیجی این شهرستان بودند که در این دیدار دانش آموزان با اهدای گل و شرینی و اجرای سرود روز پاسدار را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۷۲
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین ؛در سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا جمعی از دانش آموزان مدرسه حضرت خدیجه جوین به همرا مدیرمدرسه، معلمان و مدیر پرورشی آموزش و پرورش جوین حجت الاسلام سردار آبادی باحضور درجمع پاسداران ناحیه با اهدای گل و شرینی و اجرای سرود روز پاسدار را به تبریک گفتند.

در این دیدار صمیمی یکی از دانش آموزان بسیجی، امنیت خود و ملت را مدیون پاسداران برشمرد و دیگری خطاب به سبزپوشان ولایت گفت: از اینکه شما سبز پوشان مدافع دین و ولایت هستید، ممنون هستیم.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوین، ضمن یادآوری رشادت ها و فداکاری های شهدای سپاه که قله های تاریخ انقلاب هستند اظهار کرد: سپاه وظیفه دارد در عرصه هایی که مردم دچار مشکل شوندحضور پیدا کند.

سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر در پایان با تشکر قدردانی از دانش آموزان با اهدای هدیه معنوی گفت:رسالت شما دختران از همه مهم تر است که هم باید درستان را خوب بخوانید و هم با رعایت حجاب فاطمی توطئه های دشمنان را خنثی کنید.و ارزش این کار شما حتی از خون شهدا بالاتر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار