خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون آموزش حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه گفت:شب و روز انتخابات «لیله القدر» انقلاب است این ارزش و عظمت با مشارکتی که در آن خلق می‌شود اندازه‌گیری خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۰۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

«تمدن‌سازی اسلامی» راهبرد کلان انقلاب است/انتخابات «لیله القدر» انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمد نوری در نشست شورای اداری شاهرود در سرسرای ولایت فرمانداری ویژه شهرستان، اظهار کرد: شناختن عرصه خدمت، موفقیت در ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به مردم را محقق می‌سازد و اگر این عرصه با تلاش مضاعف شناخته نشد، به هدف خود نخواهد رسید. عرصه‌شناسی اصل اساسی در تحقق مشارکت قوی مدنظر رهبر معظم انقلاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.
او با اشاره به اینکه ۲ دیدگاه به انقلاب و نظامی که سال ۱۳۴۲ توسط امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شد وجود دارد، ابراز کرد: برخی معتقدند که این انقلاب یک پدیده سیاسی و اجتماعی بود و گذشت؛ عده‌ای نیز بر این باورند کسی که این انقلاب را طراحی کرده برای آن یک هدف کلان تعریف کرده و تا تحقق آن باید مسیری را به مانند یک موجود زنده طی کند تا به تکامل برسد.
نوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مسیر تکاملی خود در حرکت است، ادامه داد: وقتی از این زاویه به انقلاب نگاه می‌شود، عرصه‌شناسی رسیدن به هدف، معنای دوچندان پیدا می‌کند.
این کارشناس مسایل سیاسی و اجتماعی، عرصه‌شناسی را در رسیدن به هدف کلان انقلاب ضروری دانست و گفت: امام خمینی (ره) برای این انقلاب، یک هدف راهبردی کلان تعریف کردند که آن هم «تمدن سازی اسلامی» و گسترش اسلام در پهنه گیتی است.
«تمدن‌سازی اسلامی» راهبرد کلان انقلاب است/انتخابات «لیله القدر» انقلاب استاو با بیان اینکه پس از انقلاب ایجاد نظام، دولت، حکومت و تمدن اسلامی هدفگذاری شده است، ابراز کرد: دشمنان برای اینکه در مسیر حرکت انقلاب مانع ایجاد کنند شب و روز ندارند. نظامی که اکنون در دنیا حاکمیت دارد انقلاب اسلامی و مسیر تکاملی آن را برای خود مانع می‌داند.
معاون آموزش حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: زمانی ناو جنگی آمریکا در خلیج فارس هواپیمای مسافربری ایران را ساقط کرد و حتی عذرخواهی هم نکرد. به فرمانده این ناو مدال شجاعت دادند و در آن زمان توان پاسخگویی وجود نداشت.
نوری به حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: پس از این حادثه تروریستی و قبل از اینکه داعش مسئولیت آن را بر عهده گیرد، سران آمریکا اعلام کردند این کار ما نبوده است، زیرا آن‌ها از پاسخ نظامی ایران در این عرصه وحشت دارند.
او بی‌ثبات‌سازی داخلی را عرصه فعالیت دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: دشمنان نظام از بین بردن ظرفیت‌های موجود ایران در منطقه را در دستور کار دارند.
این کارشناس مسایل سیاسی و اجتماعی تصریح کرد: معاندان و دشمنان نظام اسلامی روایت‌سازی‌های وارونه و دروغ با هدف جابه‌جایی ارزش‌های انقلاب در هر حوزه‌ای را در دستور کار دارد تا بین مردم نارضایتی ایجاد کند.
نوری با بیان اینکه داشتن قدرت برای رسیدن به هدف کلان انقلاب ضروری است، افزود: جنبه قدرت سخت‌افزاری را ارتش، سپاه و فراجا ایجا کرده‌اند و در این حوزه به جایی رسیده‌ایم که بازدارندگی خلق شده است.
«تمدن‌سازی اسلامی» راهبرد کلان انقلاب است/انتخابات «لیله القدر» انقلاب استاو به جنبه نرم‌افزاری قدرت اشاره کرد و گفت: این جنبه قدرت حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات است که از جنبه قدرت سخت‌افزاری به مراتب اثرگذاری بیشتری دارد.
نوری به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: شب و روز انتخابات «لیله القدر» انقلاب است این ارزش و عظمت با مشارکتی که در آن خلق می‌شود اندازه‌گیری خواهد شد.
معاون آموزش حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: جهاد مشارکت آفرینی مدنظر رهبر معظم انقلاب باید توسط کسانی که مخاطب دارند، انجام شود.
او ایجاد اعتماد بین مردم را در مشارکت قوی موثر دانست و افزود: ارایه خدمات خالصانه رضایتمندی و جلب اعتماد مردم را به همراه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها