خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی گفت: در روز ۲۲ بهمن، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گلستان با حضور پرشور خود در راهپیمایی حماسه بزرگی را رقم زدند و این حماسه سبب ناامیدی دشمنان شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۸۸۰
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

مردم گلستان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند / اصلی‌ترین و مهم‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی، امنیت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در گردهمایی اعضای تیپ شهید مکتبی که در حسینیه ثارالله سپاه گرگان برگزار شد عنوان کرد: اصلی‌ترین و مهم‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی امنیت است و آمریکا برای از بین بردن این سرمایه بسیج شده است و تمام امکانات خود را به کار گرفته است.
وی افزود: انقلاب اسلامی از مساجد و تجمعات شکل گرفت و نقطه قوت انقلاب تاکنون همین تجمعات بوده است و دشمنان انقلاب اسلامی این نقطه را هدف که قرار داده اند.
ملک شاهکوهی ادامه داد: جامعه‌ای که بخواهد امنیت آن تامین شود چاره‌ای جز اشراف اطلاعاتی ندارد و اشراف اطلاعاتی از کف جامعه باید آغاز گردد و این امر وظیفه پایگاه بسیج است.
وی بیان کرد: بی ثبات سازی، اغتشاشات، تداوم اغتشاشات، نافرمانی مدنی، نارضایتی و عملیات انتحاری، متغیرهایی هستند که به منظور ایجاد یاس و ناامیدی در دستور کار دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است.
فرمانده سپاه نینوا وابستگان را افتخار و سرمایه سپاه دانست و اذعان کرد: شما وابستگان عزیز به وجود خودتان افتخار کنید که با این همه مشکل پای آرمان و اعتقاد خودتان باقی مانده‌اید.
وی گفت: در روز ۲۲ بهمن، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گلستان با حضور پرشور خود در راهپیمایی حماسه بزرگی را رقم زدند و این حماسه سبب ناامیدی دشمنان شد.
ملک شاه کوهی در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات اسفند ماه وظیفه همه حضور حداکثری است؛ دشمن از ابتدای سال انتخابات را هدف قرار داده است و قبل از تجمعاتی مانند ۲۲ بهمن، پارازیت‌هایی برای عدم حضور در تجمعات ارسال کرده بود اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انشالله انتخابات یازده اسفند، آب سردی بر پیکره دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار