مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خانمیرزا، گفت: مردم‌ فهیم و انقلابی ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند مثل همیشه پایبند آرمانهای انقلابند.
کد خبر: ۹۵۷۸۸۱۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدی پناه، با تلاوت " يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم " خداوند در قرآن می فرماید" ‌اى کسانى که ایمان آورده‌اید، اگر دین خدا را یارى کنید، او نیز شما را یارى می‌کند و گام هایتان را استوار مى‌سازد".

وی ادامه داد: امروز مردم مومن و ولایتمدار ایران، در اولین روز ازماه شعبان المعظم ماه جشن و سرور اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام، در چهل و پنجمین یوم الله ۲۲بهمن، قدم هایی را در لبیک به فرمان نائب حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف امام خامنه ای حفظه الله برداشتند که مصداق نصرت دین خدا بود و قطعا هر گام از گامهایشان موجب شادی دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خانمیرزا، گفت: مردم‌ ما مثل همیشه ثابت کردند پایبند آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدا هستند و در جنگ رسانه ای دشمن مثل همیشه ایستادگی کرده و سربلند بیرون آمدند.

وی با قدرداتی برادران و خواهران گرامی شهرستان خانمیرزا(بخش های مرکزی و ارمند)، افزود: مردم ولایتمدار این خطه  همچون کوه های استوار،با بصیرت و قدم های استوار، حمایت خود را از اسلام ناب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و ثابت کردند مصداق فرمایش حضرت امام موسی کاظم علیه السلام هستید رجُلٌ مِن أهلِ قُمّ یدعو النّاسَ إلی الحقِّ، یجْتَمِعُ مَعهُ قَومٌ کزُبرِ الحدیدِ، لا تُزِلُّهُمُ الرِّیاحُ العَواصِفُ، و لا یمَلّونَ مِن الحَربِ، و لا یجْبُنونَ، و علی اللّهِ یتَوکلونَ، و العاقِبَةُ للمُتّقِینَ. ‌که فرمودند: مردی از قم مردم را به حق فرا می خواند و بر گرد او مردمانی فراهم می آیند که چونان پاره های آهن استوارند، طوفان ها آنها را به لرزه نمی اندازد و از جنگ خسته نمی شوند و بزدلی نشان نمی دهند، به خدا توکل دارند و فرجام از آنِ پرهیزگاران است.

حجت الاسلام محمدی پناه، از خداوند مهربان ولایتمداری، اخلاص در عمل، ثبات قدم در ایمان و صحت و برکت را برای مردم عزیز ایران اسلامی و استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان خانمیرزا بخش های مرکزی و ارمند، و نصرت پیروزی برای مردم مظلوم و مقتدر غزه و نابودی رژیم کودک کش اسراییل را مسئلت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار