خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی سپاه جهرم و با حضور فرمانده سپاه این شهرستان دو کارگاه خیاطی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال، در دهه فجر انقلاب، افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۶۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دو کارگاه خیاطی پایگاههای مقاومت کوثر و صالحین از حوزه مقاومت بسیج الزهرا(س)، با هدف ایجاد اشتغال و کسب مهارت و حمایت از بانوان سرپرست خانوار با حضور سرهنگ ناصر طالبی فرمانده سپاه جهرم و سرهنگ مصطفی نورزاد مسئول بسیج سازندگی و سرکار خانم یزدانبخش فرمانده حوزه مقاومت بسیج الزهرا (س) ۲۱ بهمن ماه، افتتاح گردید.

 
سرهنگ مصطفی نورزاد در آئین این افتتاحیه، اظهار داشت: کارگاه خیاطی پایگاههای مقاومت  کوثر و صالحین با ظرفیت بیش از ۲۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم  با حمایت و پشتیبانی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بسیج سازندگی سپاه شهرستان جهرم به تجهیزات مورد نیاز خیاطی از قبیل چرخ میاندوز و راسته دوز، اتو، قیچی برقی، سر زن، میز و ... مجهز شدند.
 
وی افزود: اشتغالزایی و حمایت از کارآفرینان محله و کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های اصلی بسیج سازندگی در احداث و تجهیز این دو کارگاه می باشد و در آینده نزدیک چند کارگاه اشتغالزایی دیگر نیز افتتاح خواهد گردید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار