خبرهای داغ:
امام جمعه کازرون در دیدار با تشکل‌های جهادی کازرون گفت: گروه جهادی و فرهنگ کار جهادی بهترین هدایت برای جوانان است.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۸۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلا م محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در دیدار با تشکل های جهادی شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج معبر و مسیر هدایت برای زندگی در جامعه است.

وی ادامه داد: فعالیت های بسیج سازندگی در همه ی زمینه ها در کمک کردن به جامعه و مردم مسیر زندگی را مورد رضایت حق تعالی قرار می دهد.

امام جمعه شهرستان کازرون تصریح کرد: با وجود قسمت های همچون بسیج سازندگی در ساختار تشکیلاتی بسیج این نهاد انقلابی را پر برکت قرار داده به طوری که همچون ساختاری در جایی دیگر پیدا نخواهیم کرد.

حجت الاسلام صباحی اظهار داشت: گسترش و روحیه فرهنگ جهادی از خود کار جهادی مهمتر است به طوری که گسترش این فرهنگ، روحیه و هدایت در جهاد را ایجاد می کند.

وی ادامه داد: کرامت انسان ها و اولویت دادن به برنامه های فرهنگی در کارهای جهادی باید در اولویت قرار گیرد و آسیب ها را شناسایی و آن را رفع نمائیم.

همچنین در این مراسم سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در سخنانی با گرامی داشت هفته بسیج سازندگی ترویج فرهنگ تفکر و روحیه بسیج را لازمه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه زمینه ها دانست؛ و در ادامه نماینده برخی از گروه های جهادی در خصوص راهکارهای چگونگی هر چه بهتر خدمت کردن به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار