خبرهای داغ:

کسب رتبه دوم رشته ریاضی در یازدهمین جشنواره تخصصی تدریس برتر توسط دانشجو معلم پردیس شهید باهنر شیراز

دانشجو معلم پردیس شهید باهنر شیراز در یازدهمین جشنواره تخصصی تدریس برتر دانشگاه‌های فرهنگیان موفق به کسب رتبه دوم منطقه و راه یابی به مرحله کشوری شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۵۷۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سمانه کبابی دانشجو معلم پردیس شهید باهنر شیراز موفق به کسب رتبه دوم رشته ریاضی در یازدهمین جشنواره تخصصی تدریس برتر(مرحله منطقه‌ای به میزبانی استان یزد) و راه یابی به مرحله کشوری شد.

رضا کرمی، روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان فارس اظهار داشت: این جشنواره به میزبانی استان یزد و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت با شعار شهیده فائزه رحیمی الگوی برتر معلمی با حضور دانشجومعلمان استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد برگزار شد و دانشجومعلمان در رشته های مختلف با هم به رقابت پرداختند که خانم سمانه کبابی دانشجو معلم رشته ریاضی پردیس شهید باهنر شیراز موفق به کسب رتبه دوم منطقه ای و راهیابی به مرحله کشوری گردید.

وی با یادآوری اینکه حدود ۳۰۰ نفر از ۶ پردیس و مرکز دانشگاه فرهنگیان در مرحله مقدماتی شرکت کردند که حدود ۶۰ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند، تصریح کرد: در این مرحله ۱۱ رشته از رشته های علوم تربیتی علوم پایه و علوم انسانی به رقابت پرداختند .

کرمی با بیان اینکه از هر رشته یک نفر دختر و یک نفر پسر به مرحله منطقه ای راه پیدا می کنند، و این سهمیه در رشته آموزش ابتدایی دو نفر از دختران و پسران است، ادامه داد: مرحله مقدماتی این رشته ها به تناسب رشته در استان های کهکیلویه و بویراحمد، یزد و خراسان رضوی بود و مرحله کشوری در تابستان برگزار خواهد شد و مکان آن متعاقبا اعلام می شود.

روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان فارس با اشاره به اینکه این جشنواره بخش ویژه قرآنی و هوش مصنوعی را نیز شامل می شد که به صورت ارسال آثار دنبال می شود، گفت: در این برنامه دانشجو گام بلندی به سمت معلمی و دنیای معلمی و کسب مهارت در تدریس برمی دارد .

به گفته وی، در این جشنواره، دانشجو جرات و جسارت پیدا می کند که تدریسش را در معرض قضاوت قرار داده و چه بسا در آینده در کلاس درس شان را به روی دیگران برای تبادل تجربه باز کند، و از طرفی باعث تقویت رزومه علمی و کاری آنان می شود و می توانند در فرصت های مختلف از آن استفاده کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار