خبرهای داغ:
جشنواره حضرت علی اکبر (ع) سپاه فجر استان فارس با معرفی رده‌های برتر برگزار شد و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه چنار رتبه برتر در زمینه نیروی انسانی وظیفه کسب کرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۷۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار روح الله خلیلی فرمانده سپاه کوه چنار در این جشنواره گفت: جوانی و نیروی جوان با ارزش ترین گنج و ذخیره این ملت هستند باید سیره شهداء را برای آنها بازگو کرد و سربازی آغاز راه این جوانی است و فرصتی برای خود سازی، شخصیت سازی و پذیرش نقش هاست. لذا ما این فرصت را قدردانسته و سربازی را به عنوان دانشگاه قلمداد می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه چنار افزود: ناحیه مقاومت سپاه کوه چنار علاوه بر فعالیت های گسترده برای قشرهای مختلف مردمی، برنامه های متنوعی ویژه کارکنان و پرسنل ناحیه نیز برگزار می نماید و یکی از اولویت ها در این زمینه سربازان وظیفه هستند و در نظر داریم در آینده نزدیک اردوهای پیشرفت و اردوهای جهادی ویژه سرباران وظیفه برگزار کنیم.

وی یکی از دلایل موفقیت در این زمینه را وجود همدلی و تلاش جهادی همکاران ناحیه خواند و گفت: برگزاری کلاس های عقیدتی و قرآنی، دوره های مهارت آموزی، همایش های ورزش و سلامت، اردوهای زیارتی وتفریحی، مشارکت در برنامه های فرهنگی و مذهبی بویژه در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و...از مهمترین برنامه های اجرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار