خبرهای داغ:
دامغان_ مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان دامغان با حضوری پرشور و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۳۱
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، امروز صاحبان انقلاب در دیار تدین و تمدن، شهرستان دامغان چهل و پنج سالگی انقلاب را با حضوری حماسی و پرشور جشن گرفتند.

زن و مرد، پیر و جوان، کودکان در گهواره همه برای ایران، به عشق رهبر آمدند تا بگویند انقلاب خمینی به نام یک جریان نیست، برای همه مردم ایران زمین است.

مردم دیار صددروازه به نیابت از همه شهیدان سرافراز این سرزمین آمدند تا حماسه‌ای ماندگار را از ۴۵ سالگی انقلاب خلق کنند و بگویند که تا آخرین نفس از این انقلاب جاوید، کیان و اقتدار نظام حمایت می کنیم.

دامغانیهای همیشه در صحنه امروز به وقت ۲۲ بهمن فاصله میدان امام خمینی (ره) تا چهارراه چشمه علی این شهر را راهپیمایی کردند و با شعارهایی چون «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و در دست داشتن پرچم خوش رنگ ایران، تصویر سردار دلها و معمار کبیر انقلاب و دیگر پلاکاردهای شعارنویسی حمایت از ایران اسلامی و انزجار خود را از رژیم کوک کش صهیونیستی اعلام کردند.

مسئولان هم در کنار مردم در راهپیمایی شرکت کردند، همه در کنار یکدیگر هم نوا شدند تا قطعه دیگر این پازل را در ۱۱ اسفندماه تکمیل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها