خبرهای داغ:
فرماندار گرمسار گفت: ۱۰۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در گرمسار به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۵۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، رضا خانی در سخنرانی راهپیمایی دهه فجر اظهار داشت: در چهل سال گذشته در شهرستان گرمسار توسعه همه جانبه ایجاد شده و پروژه‌های عمرانی خوبی در این شهرستان در حال اجرا است.
وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیئت همراه به استان سمنان خبر داد و گفت: پروژه انتقال آب از فیروز کوه به گرمسار در حال تکمیل است و سفر وزیر نیرو به این شهرستان پیگیری می‌شود تا پروژه آب رسانی مذکور با پیگیری مسئولان ارشد کشوری تسریع بخشد.
وی افزود: به مناسبت دهه فجر ۹۴ طرح عمرانی با اعتبار دو هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال و ۱۲ طرح اقتصادی با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال افتتاح شد.
فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه ۶ طرح عمرانی با اعتبار دو هزار و ۹۰ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر کلنگ زنی شد اضافه کرد: در مجموع ۱۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها هزینه شده است.
وی با بیان اینکه این رقم رشد ۸۷ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است، خاطرنشان کرد: بیشترین اعتبارات و پروژه‌های عمرانی استان سمنان به مناسبت دهه فجر متعلق به شهرستان گرمسار است.
خانی در ادامه با بیان اینکه با ظهور انقلاب اسلامی حکومت استبداد و رژیم ظالم شاهنشاهی از بین رفت، تصریح کرد: رژیمی که هر روز وجبی از این خاک را یا می‌فروختند یا باج می‌دادند و امروز به برکت خون شهدا و راهبرد‌های امامین انقلاب ما وجبی از این خاک را از دست ندادیم.
وی گفت: در گذشته ایران به عنوان ژاندارم منطقه نامیده می‌شد، اما این فقط یک اسم بود و هیچ اختیاری در این خصوص نداشتیم و این‌ها همه اسم استعماری است که استکبار و سر دم داران استکبار جهانی در راس آن آمریکا و اسراییل این را القا کردند.
فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه امام انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب راه انقلاب و راه آزادی را به همه آزادیخواهان انقلابی یاد داده است، ابراز داشت: امروز دنیا قبطه انقلاب و آزادی ایران را می‌خورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار