خبرهای داغ:
حضور با بصیرت و حماسی در راهپیمایی 22بهمن و حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات 11 اسفند سالجاری، تجلی وحدت، اقتدار و پیوند ناگسستنی با آرمانهای انقلاب اسلامی و دشمن شکن است.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۳۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ هیأت رزمندگان اسلام  استان با صدور بیانیه تأکید کرد: ولایتمداری و انقلابی گری رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی است، حضور باشکوه مردم ولایتمدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب اسلامی و مایه نااُمیدی دشمنان ایران اسلامی است.

متن بیانیه هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و انتخابات 11 اسفند سالجاری را باهم مرور کنیم ...

حمد و سپاس خداوند قادر متعال را که عنایت ویژه اش را شامل ملّت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی کرد، تا در یوم الله ۲۲بهمن در سال ۱۳۵۷به رهبری از سلاله‌ پاک پیامبراعظم صلی الله علیه وآله وسلم، نظام ارتجاعی و منحط دو هزار و پانصدساله ستم شاهی را براندازد و به جای آن، نظام مترقی جمهوری اسلامی را مستقر سازد که امروز امید تمامی آزادیخواهان جهان است.

انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران، قیامی که جز با مدد و نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن غیر ممکن بود، در پرتو انقلاب اسلامی، ملت ولایتمدار ایران اسلامی به استقلال کامل سیاسی دست یافت و از عزت و اقتدار ملی برخوردار شد.

در چنین روزی بود که ملت بزرگ ایران اسلامی پس از یک دوران طولانی مبارزه تحت رهبری روحانیت و مراجع تقلید و براساس مکتب رهایی بخش، انسان ساز و جامعه پرداز اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم ، توانست انقلاب شکوهمند خود را با رهبری الهی حضرت امام خمینی (قدس الله نفس الزکیه) به پیروزی رسانده، به دوران ظلمت و سیاهی پایان داده و به عصر روشنایی و عصر خود بودن بر اساس هویت ملی و اسلامی اش وارد شود.

با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران به دوران سیه روزی، سرخوردگی تاریخی و تحت سلطه اجانب پایان داده شد و به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم مومن ایران در پرتو ایمان به خدا، به خودباوری و اعتماد به نفس دست یافت که در سایه آن توانست توطئه های استکبار جهانی و فتنه های بزرگ علیه جمهوری اسلامی را، یکی پس از دیگری هوشمندانه خنثی سازد و با بصیرت در تمامی صحنه های دفاع از استقلال و عزت ملی حضوری فعال داشته و با تبعیت از امامین انقلاب برای قرار گرفتن ملت ایران بر قله های، اقتدار و افتخار تلاش مجدانه کنند.

به فضل خداوند سبحان امروز جمهوری اسلامی ایران در پرتو پیشرفت های داخلی و با شکل دهی به دو پدیده مبارک مقاومت اسلامی در منطقه و بیداری اسلامی در جهان اسلام، به قدرت راهبردی در منطقه تبدیل شده است که این قدرت، نوید دهنده آینده ای درخشان است.

امروز نظام سلطه و رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی بی‌سابقه‌ترین جنایت‌ها را علیه مردم مظلوم مقتدر فلسطین وغزه انجام می‌دهد، رژیم جعلی اسراییل که توان مقابله با گروه های جهادی را ندارد و درعملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی در دنیا رسوا و شکست غیر قابل جبران را متحمل شده است، با حمایت همه جانبه و بمب و سلاح های اهدایی شیطان بزرگ و اروپا، زنان، کودکان وغیر نظامیان را بی رحمانه به شهادت می رساند و خانه و زیر ساخت ها را ویران می کند .

اما به لطف خدا و در سایه مقاومت مردم مظلوم و مقتدرغزه و طوفان الاقصی، رژیم کودکش صهیونیستی در زوال و نابودی قرار گرفته و انشا الله به زودی جهان اسلام از شرّ این غده سرطانی خلاص خواهند شد.

مردم ولایتمدارایران اسلامی در دو آزمون برزگ راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند قرار دارند که به مدد الهی شکوه حضور میلیونی اقشار مختلف مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن  و نیز حضور با بصیرت سیل مردم بصیر ایران اسلامی در انتخابات 11 اسفند و انتخاب افراد اصلح برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را دنیا ثبت خواهند کرد.

یقینا مردم ولایتمدار، بصیر و هوشمند ایران اسلامی با تلاش و جدیت فراوان؛ افراد انقلابی، مؤمن و ولایت مدار را انتخاب تا هم مجلسی ضد استکباری ، کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی تشکیل شود و هم افرادی مجتهد، ولایی و انقلابی عهده دار مسئولیت بزرگ نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شوند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است:بدون تردید اقشار مختلف مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی هم در یوم الله ۲۲بهمن سال ۱402با گذشت 45سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور پرشور در راهپیمایی این روز تاریخی با خلق حماسه ای بزرگ در سراسر کشور وفاداری عمیق و پیوند ناگسستنی خود با آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت و هم در انتخابات یازدهم اسفندماه سالجاری برگ زرین دیگری برافتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند افزود و نقشه های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب می کنند.

مسئولان هیئات رزمندگان اسلام، معاونین پیروان عترت خواهران، همچنین جوانان عاشورایی و جوانان و نوجوانان فاطمی هیأت رزمندگان اسلام سراسر استان چهارمحال بختیاری هر کدام با صدور بیانیه ای اعلام کردند مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی و مردم غیور بام ایران یکبار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات 11 اسفند سالجاری  اقتدار و انسجام ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار