خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به برپایی جشن روشنایی و پایان برق رسانی به روستاهای بالای ۱۰ خانوار خوزستان گفت: با برق رسانی به روستاهای صعب العبور و کم برخوردار، توانستیم گامی در راستای محرومیت زدایی برداریم.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۵۶
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، علی خدری در آیین جشن روشنایی که در روستای کوشک خلف، شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد اظهار کرد: به جز برق رسانی به این روستاها، یک‌هزارو ۴۰۰ خانوار عشایری کوچ رو نیز با استفاده از سامانه های خورشیدی قابل حمل از نعمت برق برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده طی ۲ سال اخیر شبکه برق را از پایداری مناسبی برخوردار کرده است گفت: شبکه برق با تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگه دار پس از توسعه و بهینه سازی انجام شده، پایدار شده است.

خدری ادامه داد: با برق رسانی به روستاهای محروم بدون برق و بهینه سازی و توسعه شبکه روستایی، رتبه اول تامین برق روستایی در سطح کشور به شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اختصاص یافت.

 ۲۴۶ طرح برق رسانی با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف استان خوزستان بهره برداری و عملیات اجرایی آنها اغاز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار