خبرهای داغ:
به استقبال کنگره ملی ۲۴٠٠٠شهید خوزستان، یادواره ۲۳ شهیده زن شهرستان شادگان به همت حوزه بسیج خواهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۲۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ یادواره با دعوت از همسر شهید هادی کجباف، خانواده معظم شهدای زن و حضور پرشور بسیجیان و دانش آموزان و فرهنگیان در سالن شهید مدرس شهرستان برگزار شد.  

 

همسر شهید کجباف سخنران این یادواره ، در خصوص قدرت ایران و ناوهای جنگی و رشادت شهدای ما و عفاف و حجاب سخنانی ایراد نمود. 

 

وی عنوان کرد: ما ایرانیان قدرت بالایی از نظر نظامی، ناو جنگی و ساخت موشک داریم که دشمن جرأت حمله نظامی به کشور ما را ندارد، ولی حمله دشمن حمله فکری است که به فکر ما دارد حمله میکند و قصدشان گرفتن دین ماست. 

 

ایشان در ادامه افزود: چادر ما مثل پرچم جمهوری اسلامی مقدس است، دشمن میخواهد چادر را از سر زنهای ما بردارد ولی دشمن بداند چادر و روسری نماد مقدس و عزت دختران ماست. 

 

وی در پایان اظهار کرد: دشمن امروز به این شکل به جان ما افتاده، امروز با این اینترنت و فضای مجازی بمباران فکری میشویم، خیلی حواستان باشد، امروز تک تک ما وظیفه داریم که از حقمان، باورهایمان، دینمان، حجابمان، اعتقاداتمان، فرهنگ ایرانمان و از کشورمان دفاع کنیم. 

 

لازم به ذکر است معرفی شهدای زن، ارائه کلیپ خاطرات شهدا، سرود همگانی، گروه سرود، از جمله برنامه های این مراسم بود و با تقدیر از خانواده شهدای زن شهرستان و همسر شهید کجباف با اعطای تندیس شهدای شهرستان با آرم یادواره شهدای شهرستان به ۸ خانواده شهیده به پایشان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار