دبیر هشتمین دوره سراسری زوجهای جوان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از حضور ۴۵۰ زوج تاکنون در جشنواره زوج های جوان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۰۴
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، ناخدا سوم الهیات اصغر پیری در جشنواره زوجهای جوان نداجا که همزمان با روز مبعث در مجتمع رفاهی امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: دوره‌های آموزشی زوج‌های جوان معمولاً در خود مناطق برگزار می‌شد، اما به تدبیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حمایت فرماندهان عالی رتبه ارتش در مشهد به خاطر معنویت بخشی به صورت سراسری و متمرکز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها در 3 روز با هدف برگزاری کلاس‌های آموزشی در خصوص روابط زناشویی و سبک زندگی اسلامی برگزار شد، افزود: استفاده از مکان‌های تفریحی، گردشگری و آبی از برنامه‌های اجرایی این جشنواره برای زوج‌های جوان است.

پیری خاطرنشان کرد: مشهد میزبان دیگر زوج ها از سراسر کشور از 23 تا 26 بهمن‌ماه با حضور فرماندهان است و با توجه به اینکه امسال سومین سال برگزاری است، از 30 تا 3 اسفندماه نیز جشنواره فرزند اولی‌ها برای همین زوج‌های جوان برگزار می‌شود، ضمن اینکه تاکنون بیش از 450 زوج میهمان علی بن موسی الرضا(ع) شدند.

وی با اشاره به زندگی عاشقانه امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: زوجین جوان باید در زندگی یکدیگر را درک کنند، اگر افراد زندگی خود را بر مبنای دین قرار دهند، خروجی آن یک زندگی عاشقانه خواهد بود و این در حالی است که مهم‌ترین فلسفه ازدواج موضوع آرامش است و ما به گفته قرآن کریم نسبت به ازدواج و استحکام خانواده تلاش داشتیم، لذا لازم است  توجه زیادی به این مهم داشته باشیم.

گفتنی است درپایان اززوج های جوان تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار