خبرهای داغ:
آیین رونمایی از کتاب گزارش عملکرد دولت در خوزستان در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، رشد تولید و کارآفرینی با حضور استاندار خوزستان، معاون سیاسی اجتماعی استانداری ، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۱۵
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، آیین رونمایی از کتاب گزارش عملکرد دولت در خوزستان عصر چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری، امیر طرفیانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و جمعی از مدیران استان برگزار شد.

این کتاب با تلاش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان جهت انعکاس اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در خوزستان گردآوری و منتشر شده است.

نمایشگاه “دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، رشد تولید و کارآفرینی” به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان از ۱۶ تا ۱۸ بهمن‌ ماه در محل نمایشگاه دائمی اهواز برگزار شد که دستاوردهای دستگاه های اجرایی مختلف، واحدهای تولیدی و همچنین شرکت های دانش بنیان استان ارائه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها