خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و باید به این مهم توجه کرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۳۶۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام موسوی فرد در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و عید مبعث رسول اکرم (ص) که در اردوگاه دانش آموزی دهکده حمیدیه با حضور نادر عمیدزاده، سرپرست فرمانداری و سایر مسئولان این شهرستان برگزار شد، با اشاره به دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و لزوم معرفی دستاورد‌های نظام، گفت: دستاورد‌های بسیار ارزشمندی در این نظام مقدس به دست آمده است و باید از فرصت دهه فجر برای معرفی این دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مردم بهره برد.

وی با اشاره به اقداماتی که در دولت سیزدهم انجام شده است، افزود: در این دولت کار‌های خوبی برای رفاه حال مردم انجام شده است، اما انتظار می‌رود در حوزه مسکن، اشتغال، مهار تورم و گرانی دستگاه‌ها بیش از پیش وارد عمل شوند و کار‌های مؤثرتری انجام دهند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به روز‌های پایانی ماه رجب و آغاز ماه مبارک شعبان، گفت: باید از فضایل این ماه‌های پر خیر و برکت نهایت بهره را ببریم و دیگران را نیز به بهره مندی از برکات این ماه‌ها آگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در پایان از مردم برای حضور حداکثری و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال دعوت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار