خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۷۷۰۴۲
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبر گزاری بسیج ازفلاورجان ، صبح امروز ۱۷ بهمن ماه، در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، دومین گردهمایی فعالان فضای مجازی شهرستان فلاورجان با حضور مهندس نادری فرماندار فلاورجان، برخی مسئولان شهرستان، اصحاب رسانه و مدیران صفحات فضای مجازی شهرستان در سالن اجتماعات شهرداری کلیشاد و سودرجان برگزار شد.

فرماندار فلاورجان گفت؛ يک وجه مشترک خبرنگاران شهرستان دغدغه های آنان در مورد مشکلات شهرستان فلاورجان است که با همکاری و همراهی اصحاب رسانه، و مدیران شهرستان ان شاءالله اين مشکلات برطرف خواهد گردید.

در این جلسه فرماندار با اعلام اینکه برای توسعه شهرستان درب فرمانداری به روی هر فردی با هر دیدگاهی باز است، بیان داشت : من به عنوان مجری سیاست های دولت در شهرستان از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهت توسعه و رشد همه جانبه شهرستان استفاده خواهم کرد.

در این دیدار مهندس نادری پس از تقدیر از فعالان این عرصه در شهرستان و پر اهمیت شمردن نقش فضای مجازی ورسانه در زندگی امروزی عنوان کردند: از وظایف همه ی ما حضور پررنگ در عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات و تبیین دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار