خبرهای داغ:
مربیان تعلیم و تربیت بسیجی پایگاه ولیعصر حوزه یک شهری کربلا ناحیه خرمشهر در میان دانش­ آموزانی که به ظاهر از دین و دیانت فاصله گرفته ­اند در گفتگوی صمیمی با آنان حضور داشته اند.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۴۰
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر شهرستان خرمشهر در اقدامی ابتکاری برای آشنایی و رفع شبهات دینی و اعتقادی جوانان حضور فعال چهره به چهره در مدارس منطقه استحفاظی خود پیدا کردند.

فرمانده حوزه یک کربلا سروان مصطفی سیفی گفت ؛ سال‌های گذشته یکی از غفلت‌هایی که صورت گرفته ناظر به اجرای فعالیت‌های یادگیری درون مساجد و پایگاهها و بسنده کردن به آموزش محوری درونی بوده؛ لذا ضعف در سواد دینی و اعتقادی قشرهایی از نوجوانان و جوانان به حدی رسیده است که حتی برخی دانش‌آموزان در ابتدائیات و ضروریات دین سوال و ابهام اساسی دارند.

وی افزود؛ پیوند مسجد و مدرسه به عنوان نهادهای مهمی که نقش مستقیم در پرورش و تربیت را بر عهده دارند می تواند در ایجاد و تحقق یک جامعه آرمانی نقش بسزایی داشته باشد.

مصطفی سیفی گفت؛ بسیجیان پایگاه ولیعصر شهرستان خرمشهر با حضور در مدارس ،امر تربیت کودک و نوجوان در میان دانش‌آموزان جهت پاسخگویی به این نیاز اساسی را انجام میدهند تا با ایجاد فرصت گفت‌وگوی چهره به چهره، هویت دینی دانش‌آموزان تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار