خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت شهرستان کوه چنار از برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در کوه چنار به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۱۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد منصوری مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت شهرستان کوه چنار در این خصوص بیان داشت: به مناسبت دهه فجر و با همکاری حوزه های مقاومت مسابقات ورزشی مختلفی به صورت پایگاه محور در حال برگزاری است که از جمله این رقابت ها می توان به فوتسال، فوتبال، پینگ پنگ، دارت، آمادگی جسمانی و مسابقات رزمی، پیاده روی و دومیدانی و ... اشاره کرد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را نشاط آفرینی و افزایش آمادگی جسمانی بین جوانان و نوجوانان بسیجی خواند و گفت: در کنار برنامه های فرهنگی، اجتماعی، معنوی و بصیرتی در دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوع ورزشی برای اقشار مختلف بخصوص نسل جوان و نوجوان برای ایجاد شور و نشاط و ارتقاء آمادگی بدنی و سلامت جسمانی بسیجیان توسط تربیت بدنی ناحیه در نظر گرفته شده است.

منصوری با تاکید بر لزوم حفظ، انسجام و ارتقای سطح مهارت بسیجیان گفت: برنامه های ورزشی ویژه پرسنل و بسیجیان گرامی به صورت مداوم در طول سال در حال برگزاری است و خوشبختانه در مناسبت های مختلف با مشارکت حوزه های مقاومت شاهد افزایش چشم گیر اینگونه برنامه ها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار