یادواره شهدا بخش باباحیدر به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی فاطمیه در دبیرستان دخترانه عترت این شهر برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۸۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهدای دفاع مقدس با روایتگری رزمنده هشت سال دفاع حاج داود بهرامی، در دبیرستان دخترانه عترت در باباحیدر برگزار شد.

در این مراسم باشکوه دانش آموزان از روایت گری حاج داوود بهرامی از یادگاران و رزمنده دفاع مقدس بهره شدند و تعدادی از دانش آموزان دلنوشته هایی با همین موضوع به اجرا گذاشتند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی باباحیدر، با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: وجود یادواره های شهدا در مدارس موجب می‌شود دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در کنار کسب علم و دانش، اخلاق و معرفت شهدا را نیز بیاموزند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما پیشران جامعه ای هستید که نیاز است در این جامعه دانش بنیان که در گام دوم انقلاب از آن یاد شده حرکت تحولی را ایجاد کنید و در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و در گام دوم با استحکام قدم بردارید و در راه اعتلا و دانش افزایی و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم بردارید.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی باباحیدر،خاطر نشان کرد: هر کدام از دانش آموزان یک دنیا هستند و ما می توانیم از این مدارس، ایرانی قوی تر بسازیم و این شهدا نظاره گر این سیر و سلوک ها هستند و حامی و هدایتگر شما هستند به شرطی که یاد و راه آن ها را فراموش نکنید.

در این مراسم همچنین دختران دانش آموز با قرائت شعر و دکلمه با موضوع شهدای انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار