خبرهای داغ:
در فارسان برگزار شد؛

جشن میلاد بانوی کرامت و روز ملی دختر

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها کریمه اهل بیت،جشن ملی دختران با اجرای برنامه های متنوع و شاد در حسینیه بیت الزهرا فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۳۱۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار شهرستان فارسان با حضور در این جشن با تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها روز دختر به همه دختران این شهرستان اظهار کرد:حضرت معصومه سلام الله علیها، شیعه ای کامل و عارف به مقام ائمه اطهار علیهم السلام و صلاحیتش در حفظ اسرار سنگین ولایت، تأیید شده است.

وی ادامه داد: اهل بیت علیهم السلام ، آن حضرت را نه فقط به عنوان شیعه ای کامل، واصل و عارف به شأن و مقام ائمه، بلکه جان خود، شبیه خود و کسی که شناخت او بر دیگر شیعیان واجب است، معرفی کرده و این بانو را شفیع همه شیعیان دانسته اند.

سید هادی صالحی،با اشاره بر پوشش زنان و دختران بیان کرد:ما زنان و دخترانی داریم که با پوشش کامل در میدان ورزشی،علمی و پزشکی فن آوری نشان داده اند که چه ویژگی هایی برای رسیدن به موفقیت در جامعه دارند،مابه چنین دخترانی در جامعه خود می بالیم که باعث پیشرفت این مملکت شده است.

فرماندار شهرستان فارسان در ادامه افزود:دین مبین اسلام اهمیت زیادی برای دختران و بانوان اسلامی داده است. زن و دوشیزگان مانند در و صدفی هستند که باید از آنان مراقبت شود. دختران گل باغ منزل هستند و چراغ خانه. پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله وسلم آنقدر فاطمه نازنین را دوست می داشت که او را ام ابیها (یعنی مادر پدر) نام نهاده بود. دختر در خانه موجب رحمت است و وفور نعمت از وجود پر بهای دختر است.

صالحی، در پایان یادآور شد:روز تولد حضرت معصومه سلام الله علیها را روز دختر نام نهاده اند. این حضرت از بانوان پاک و شایسته جهان و اسلام ناب است. بر ما واجب است که فرزندان دختر خویش را ارج نهاده و چون نعمتی بزرگ پاس بداریم. وجود نازنین شان در حوالی ما موجب نزول رحمت فراوان است و عشق به این حسنه الهی موجب بخشش و عفو الهی شده و محیط منزل مهربانتر و بهتر از همیشه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار