فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلبهار از برپایی پنج نشست تخصصی و عمومی جهاد تبیین با حضور هادیان سیاسی کشور با محوریت جهاد مشارکت و همگانی در انتخابات پیش رور در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۱۹
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از گلبهار، سرهنگ پاسدار ابوالحسن پوررضا در گفت وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: این نشست ها با همکاری رده های ناحیه مقاومت بسیج و مجموعه شهرستان در اجرای مصوبات قرارگاه جهاد تبیین برگزار شده است. 

وی افزود: سلسله نشست های جهاد تبیین ویژه کارکنان سپاه و ادارات شهرستان، دانش آموزان گلبهاری و رای اولی ها، شهروندان همیشه در صحنه گلبهار ، ساکنان فهیم در بخش گلمکان و روستای "پس پشته"در بخش مرکزی گلبهار برگزار شده است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  گلبهار گفت: استفاده از سخنران مطرح کشوری، جلسات تبیینی پرسش و پاسخ و تولید محتوا برای گروه های مرجع به گرم شدن تنور انتخابات کمک می کند. 

وی تاکید کرد: گروه های مرجع ازجمله ائمه جماعات، اساتید دانشگاهی، معلمان و کسانی که در جبهه انقلاب هستند باید برای جهاد تبیین و روشنگری گام بردارند .

سرهنگ پور رضا افزود: در سلسله نشست های جهاد تبیین به سیاست های چهارگانه انتخابات که توسط مقام معظم رهبری شامل مشارکت ، امنیت ، سلامت و رقابت تعیین شده است پرداخته می شود.

این نشست ها با استقبال مردم، مسئولان، دانشجویان و دانش آموزان روبه رو شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها