خبرهای داغ:
دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای بسیجیان اقشار و متخصصین بسیج و سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم در سالن همایش‌های فرهنگسرای جوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۶۸
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

حجت الاسلام مَشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ابراز داشت: در این دوره‌ی یک روزه ۴۷۰ نفر از اعضای شورا و فرماندهان بسیجِ اقشار و متخصصین استان قم حضور داشتند.

وی هدف برگزاری دوره را تاثیر پذیری مردم از اقشار متعهد و متخصص دانست و افزود: نیروهای ارزشی ما باید هم تخصصشان در رابطه با چگونگی تاثیر گذاری بالا رود و هم علم و دانش شان نسبت به حقایق.

حجت الاسلام مَشی عنوان کرد: اگر ما موفق شویم دانش مان را بالا ببریم زیر مجموعه ما و قشر خاکستری، حتما از ما اثرِ بیشتری خواهند پذیرفت و دشمن را در رسیدن به خواسته‌هایشان ناکام خواهند گذاشت.

وی عنوان کرد: در واقع اگر ما بتوانیم در بسیج نخبه پروری کنیم و کیفیت داشته‌ها و دانشِ زیرمجموعه مان را بالا ببریم و نیروها را به سمت نخبگی و اثر گذاری بیشتر سوق دهیم، حیطهبیشتری را تحت تاثیرِ باورهای توحیدی‌مان قرار خواهیم داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و متخصصین سپاه قم افزود: افراد شرکت کننده در این دوره با مباحث مهم دوره از جمله کتاب طرح کلی اندیشه انقلاب اسلامی رهبر  انقلاب، فرایند انقلاب، کرامت انسان، استعداد بی‌نهایت انسان، خانواده و جایگاه زن در اسلام و انحطاط شخصیت زن در غرب آشنا شدند که در پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره تربیت و تعالی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/ تقی نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار