خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: انسان ها علاوه بر مسئولیتهای شخصی مسئولیتی نیز در قبال رشد اجتماع دارند که حضور در انتخابات از مصادیق مشارکت اجتماعی و حق الناس است.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۳۵
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

امام بزرگوار در گرانبها و ذخیره الهی برای ملت های مظلوم و ایران اسلامی است / حضور در انتخابات از مصادیق مشارکت اجتماعی و حق الناس است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در همایش بسیج عشایری و وحدت سران ایلات و طوایف عشایر استان گلستان در شهر مرزی کرند شهرستان گنبدکاووس گفت: امام بزرگوار ما بعد از رسول الله زحمت بسیاری برای تشکیل حکومت اسلامی متحمل شد تا مسلمین بتوانند عزت و هویت پیدا کنند. همه دعاگوی امام عزیز و سکاندار امروز انقلاب اسلامی باشند و فرصت خدمت به مردم را در جمهوری اسلامی غنیمت بشمارند.

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد : مخالفین هم اذعان دارند که امامین انقلاب اسلامی موفق ترین رهبر جهان اسلام در عصر ما هستند که توانستند با تدابیر حکیمانه و شجاعانه خود اسلام را یاری کنند. ملت ایران و ملتهای مظلوم آزادی خواه که جمهوری اسلامی همانند کوه پشت آنها و در مقابل مستکبرین ایستاده است ، آزادی استقلال امنیت وحدت و انسجام و توسعه خود را از لطف خدا و زحمات امام بزرگوار ما دارند.

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی اذعان کرد : در جهاد تبیین سوای از پیشرفتهای ملی توسعه بومی منطقه خود را برای مردم تشریح کنید. شهر کرند که قبل انقلاب شناخته شده نبود و باید برای حمل و نقل سه روز پشت خاور می نشستند تا به گنبد برسند اکنون شهری است دارای امکانات قابل قبول برای مردم شریف.

وی افزود : علت موفقیت امام عزیز در تشکیل و پیشبرد انقلاب اسلامی اسوه بودنشان در عرفان ، اصول جهاد اسلامی ، اخلاص ، مردم داری و بصیرت و شجاعت و... بود. مردان و زنانی که فرزندانشان را به جبهه ها اعزام کردند نه برای آب و نان و نه کشور گشایی بود بلکه نگاه و عقیده همه رزمندگان ما تکلیف دفاع از اسلام بدون در نظرگرفتن نتیجه جنگ بود.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد : نعمت الهی تنها خوراک سر سفره و پوشاک نیست بلکه رشد علمی ، خدمات پزشکی ، نظامی ، توسعه شهری و روستایی ، آب برق گاز مخابرات و... همه از لطف الهی و ثمرات انقلاب اسلامی است که باید شکر آن بیان شود.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان با اشاره به انتخابات حساس ۱۱ اسفند گفت : انسان ها علاوه بر مسئولیتهای شخصی مسئولیتی نیز در قبال رشد اجتماع دارند که حضور در انتخابات از مصادیق مشارکت اجتماعی و حق الناس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار