خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب گفت: مردم نبل الزهرا قریب ۴ سال مقاومت کردند، دور تا دور شهر خود را سنگر کنده بودند و مانند قلعه خیبر مقاومت می‌کردند، موجب پیروزی نهایی آنها شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۰۸
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب در مراسم یادواره شهدای نبل والزهرا.. که در یادمان سردارشهیدعلی هاشمی برگزار شد، گفت: د راین شب به مناسبت پیروزی رزمندگان غیور، مدافعان حرم لشکر ۷ ولیعصر (عج) در نبل الزهرا مراسمی برگزار گردید.

او با اشاره به مقاومت رزمندگان، افزود: این رشادت‌ها و ایستادگی منجر به تشکیل محور مقاومت با محوریت شهید سلیمانی شد تا در برابر داعش بایستند و آن را از بین ببرند و در نهایت پیروزی شوند.

سردار سید الشهدا با بیان اینکه مردم نبل الزهرا قریب ۴ سال مقاومت کردند، یادآور شد: همان مقاومت شان که زن مرد و پیر و جوان دور تا دور شهر خود را سنگر کنده بودند و مانند قلعه خیبر مقاومت می‌کردند، موجب پیروزی نهایی آنها شد.

او انقلاب اسلامی را نشات گرفته از مقاومت دانست که موجب پیروزی شده، سپس بیان کرد: وحدت مردم ما قدرت ملی ما و امنیت ما توام با مقاومت است.

سردار خادم سید الشهدا در پایان نیز از مردم خواست تا در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه برگزار می‌شود برای اقتدار ایران و ایرانی حضور یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار