خبرهای داغ:
رئیس بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: به مناسبت ایام پیروزی انقلاب، هر شب در یک مسجد خدمات حقوقی رایگان به مردم شهر کرمانشاه ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۸۸
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مهرداد چراغی، رئیس بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه از رسیدگی به مشکلات حقوقی مردم در مساجد به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت ایام پیروزی انقلاب، هر شب در یک مسجد خدمات حقوقی رایگان به مردم شهر کرمانشاه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تقویم برنامه‌های میز خدمت در این ایام، ادامه داد: امروز یکشنبه، ۱۵ بهمن‌ماه میز خدمت شامل مشاوره رایگان با حضور معاون قضایی رئیس کل و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و همچنین معاون دادستان بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد نورالمهدی شهرک رسالت برگزار می‌شود.

رئیس بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه افزود: دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در مسجد امیرالمومنین(ع) بلوار طاق‌بستان، سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک بهار آزادگان، چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ساعت ۱۱ در دادگستری و بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد زینبیه(س) شهرک آبادانی مسکن و همچنین  پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه در مسجد کوکب رشیدی محله ۲۲ بهمن سی‌متری دوم، میزهای خدمت در راستای رسیدگی به مشکلات حقوقی در خدمت شهروندان کرمانشاهی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار