خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: اگر مشکل اقتصادی کشور حل شود قطعا مشکلات کشور کمتر و هجمه های دشمنان بی اثر می شود که این مهم با افزایش و رونق تولید و با مشارکت و حمایت مردم محقق می گردد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۱۰
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، گردهمایی سیاسی ویژه کارکنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با موضوع تشریح شعار سال و تحولات منطقه با سخنرانی حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزارشد.
حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به شعار سال عنوان نمود چندین سال است که مقام معظم رهبری در نام گذاری شعار سال به مباحث اقتصادی اشاره دارد که بیانگر آسیب پذیری و ضعف کشور در مباحث اقتصادی می باشد.
جلیلیان افزود اگر مشکل اقتصادی کشور حل شود قطعا مشکلات کشور کمتر و هجمه های دشمنان بی اثر می شود که این مهم با افزایش و رونق تولید و با مشارکت و حمایت مردم محقق می گردد.
وی با بیان اینکه مردم در تمامی عرصه ها پای کار نظام و انقلاب بوده اند به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت با رونق تولید و با حمایت مردم مشکلات اقتصادی کشور حل می گردد که این توسعه با سرمایه گذاری های اقتصادی ، توجه به ظرفیت کشاورزی، صنایع دستی ، کارگاه های تولیدی با
حمایت و نظارت دولت ، اصلاح الگوی مصرف و عدم استفاده از کالاهای خارجی و توجه به تولیدات داخلی، عمومی سازی فرهنگ کار و روح خودباوری و ... به دست می آید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در بخش دوم صحبت های خود به مسئله فلسطین و جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه و حمله بخش کنسولگری ایران دررسوریه اشاره کرد و گفت : حدود 6 ماه از عملیات بی نظیر و غرور آفرین طوفان الاقصی که مقام معظم رهبری آن را شکستی غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی دانستند، می گذرد که در طول حدود 70 سال از موجودیت رژیم غاصب قدس ، چنین عملیاتی به این بزرگی تا کنون علیه اسرائیل صورت نگرفته است
وی در ادامه به دستاورد های عملیات طوفان الاقصی پرداخت و افزود این عملیات باعث خط بطلان کشیدن به افسانه شکست ناپذیری رژیم کودک کش صهیونیستی با توجه به تبلیغات فراوان در خصوص قدرت اسرائیل شده است. که آن را یک پیروزی برای حماس دانست که پس از حدود 6 ماه از حمله اسرائیل به غزه ، هیچ یک از دست آوردها و اهداف اعلامی ارتش اسرائیل از قبیل آزادی اسرا ، نابودی حماس و ترور رهبران آن محقق نشده است.
شمس الله جلیلیان با اشاره به حمایت 70 درصدی مردم فلسطین از حماس در نظرسنجی های اخیر بیان کرد : عملیات طوفان الاقصی موجب بازگشت مجدد مسئله فلسطین یه عنوان یک مسئله مهم در جهان اسلام و دنیا شده و باعث به حاشیه رفتن طرح عادی سازی روابط کشورهای منطقه با اسرائیل شده است.
وی در پایان گفت: عملیات طوفان الاقصی موجب برجسته شدن اختلافات درونی رژیم صهیونیستی و افزایش نارضایتی های مردمی ، انسجام و یکپارچگی محور مقاومت از قبیل حزب الله لبنان و انصارالله یمن ، شکست آمریکا و نفرت از آن در سطح منطقه و دنیا به عنوان حامی اصلی اسرائیل که در این جنگ همه جانبه از اسرائیل دفاع کرده ، شده است.

ارسال نظرات