خبرهای داغ:
آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در مجتمع غدیر شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۳۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری با حضور حجت الاسلام والمسلمین شمس اله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در مجتمع غدیر شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

حجت الاسلام جلیلیان در این مراسم با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار