خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: مردم گرچه داغدار عزیزان از دست رفته خود هستند، اما در دام پلید دشمنان گرفتار نشده و انتقامی سخت از دشمنان خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۳۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الله جلیلیان در مراسم چهلم بزرگداشت شهدای گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: امروز مکتب شهید سلیمانی بهترین الگو برای جوانان ایرانی و جهان اسلامی است.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهید سلیمانی هرگز فراموش نخواهد شد، افزود: سردار سلیمانی از دوران انقلاب تا دوران دفاع مقدس در صحنه و در میدان نبرد بود و در میان آتش و خون جنگید و از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: این شهید بزرگوار پرچمدار مکتب مجاهدت، مقاومت و اخلاص و سربازی بی‌ادعا بود که جان‌برکف برای حفظ اسلام و ایران رشادت و جان‌فشانی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جلیلیان گفت: امروز دشمنان هیچ حرفی برای گفتن ندارند و تنها کار آن‌ها ریختن بمب بر سر مردم بی‌پناه غزه است.

وی تصریح کرد: مکتب حاج قاسم اهمیت زیادی دارد و در این رابطه رهبر معظم انقلاب فرمودند به حاج قاسم به عنوان یک مکتب نگاه کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان با بیان اینکه ملت بزرگ ایران تاکنون چندین هزار شهید را تقدیم راه اسلام، انقلاب و میهن کرده و همچنان در این مسیر حرکت می‌کند، افزود: مردم گرچه داغدار عزیزان از دست رفته خود هستند، اما در دام پلید دشمنان گرفتار نشده و انتقامی سخت از دشمنان خواهند گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شخص تراز اول در جبهه مقاومت بود، تأکید کرد: ایشان اعتقاد داشتند اگر می‌خواهید برای انقلاب کار کنید باید خود را وقف انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان با بیان اینکه سردار سلیمانی در رفتار و منش خود را وقف انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرده بود، گفت: این مهم در راستای تداوم و پایداری انقلاب باید سرلوحه اقدامات همه ما قرار بگیرد.

ارسال نظرات