نشست‌بصیرتی به مناسبت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۸۵
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  با حضور قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری نشست بصیرتی برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه دهه ی فجر انقلاب اسلامی تابلوی عزت کشور عزیزمان است گفت: با بررسی دستاوردهای علمی، امنیتی، نظامی، سیاسی، اقتصادی و ... این دستاوردها موجب غرور ملی می شود و این دستاوردها در پرونده افتخارات انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، با تشریح تولید امنیت توسط انقلاب اسلامی بیان داشت: تجربه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۴۵ سال گذشته نشان داده که سازش با دشمن امنیت سوز است و مقاومت در برابر دشمن امنیت ساز است.

یادگار سالهای دفاع مقدس، ادامه داد: با مشاهده مدلهای مختلف امنیت در کشورهای غرب آسیا به وضوح قابل مشاهده است و از جمله آن می توان به مقاومت یمنی ها در برابر تهاجم عربستان و همچنین به چالش کشیدن رژیم صهیونسیتی و حامیانش در یک منطقه آبی اشاره کرد که باعث ضربه سنگین و سختی به اقتصاد دریایی رژیم کودک کش اسراییل شده است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به نقش امامین انقلاب و عبور از فتنه‌ها و حوادث گوناگون که هر کدام از این وقایع کافی بود تا حکومت یک ابرقدرتی را نابود کند، نظام اسلامی با رهبری فقیه عادل و عالم با اتکا به مبانی اعتقادی، اخلاقی و معنویت توانست به سلامت از این فتنه‌ها عبور کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در پایان سخنرانی خود به انجام وظیفه همگانی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو پرداخت و گفت: باید برای حضور حداکثری آحاد مردم از مخاطبان خواست نسبت به ترغیب اطرافیان خود همت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار