خبرهای داغ:
سرتیپ پاسدار حسین معروفی گفت: این انقلاب همان انقلاب عاشورایی است که بقای دین خدا شد این انقلاب بستر ساز حرکت غائی انبیاء و اولیای الهی، بستر ساز برای ظهور ولایت عظما است.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۵۷
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

انقلاب ما، همان انقلاب عاشورایی است/شهدا مظهر قدرت و بازدارندگی ملت عظیم ایران هستند

به گزراش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در اولین یادواره ۳۸۰ شهید گرانقدر حوزه جندالله سپاه گرگان که در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد گفت: شهدا مظهر قدرت و بازدارندگی ملت عظیم ایران هستند؛ ستارگانی هستند که می درخشند و عین قطب نما واقعی راه را برای برای رسیدن به حقیقت و سعادت الهی نشان می‌دهند.

وی افزود: این انقلاب همان انقلاب عاشورایی است که بقای دین خدا شد این انقلاب بستر ساز حرکت غائی انبیاء و اولیای الهی، بستر ساز برای ظهور ولایت عظما است.

معروفی اظهار داشت: یه عده به فرمان ولی و حجت خدا میگویند آقا توصیه فرمودند؛ به فرمان می گویید توصیه!؟ فردای قیامت چگونه جواب این شهدا را خواهید داد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج تصریح کرد: برادران و خواهران چیزی که حاج قاسم را حاج قاسم کرد اندیشه زیبای او بود این مردم تاریخ را تغییر دادند، این مردم بستر ظهور را درست کردند شاید عمر ما کفاف ندهد اما فردای قیامت خواهیم دید؛ اینها مردم ایران هستند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید با وحدت جهت اعتلا و پیشرفت انقلاب اسلامی تلاش کنیم و نباید بین مردم خط کش بگذاریم؛ باید تکیه گاه این مردم باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار