خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سید علی حسینی گفت:عملیاتی شدن اردوهای جهادی نشان از اخلاص و ایثار شجره طیبه بسیج دارد و عطر خوشبوی بسیج در مناطقی از میهن عزیز اسلامی که توجه کمتری به آن شده پیچیده است.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۸۵
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

اردوی جهادی اصناف عطر خوشبوی شجره طیبه بسیج را در مناطق کم برخوردار می پیچاند / خدمات ایثارگران اصناف و بازار نماد تعالی معنوی اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری بسیج  از گلستان ، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران گفت : در اولین صبح جمعه دهه مبارک فجر ۱۲ واحد صنفی با مشارکت ۳۰ استادکار تخصصی بسیج اصناف به روستاییان حاجی قوشان ارائه خدمات رایگان دادند.

وی افزود : سنت حسنه اردوی جهادی تخصص محور اصناف و بازاریان شهرستان گنبدکاووس که شامل ۳۰ تیم هستند ماهانه یک روز را با شناسایی مناطق کم برخوردار به ارائه خدمات رایگان می پردازند.

فرمانده سپاه شهرستان کنبد کاووس عنوان کرد : در این نوبت ۱۲ تیم تخصصی با ۲۵ نفر نیروی خدماتی [ آرایشگر ، تعمیر کار چرخ خیاطی ، دوچرخه ، آبگرمکن ، بخاری ، تلویزیون ‌، کیف و کفش ، ماشین لباسشویی ، یخچال ، کولر ، اسپیلت ، جوشکار ، تاسیسات و گروه فرهنگی در روستای حاجی قوشان حضور یافتند.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی با تاکید بر نشر این اقدام خداپسندانه یادآور شد : عملیاتی شدن اردوهای جهادی نشان از اخلاص و ایثار شجره طیبه بسیج دارد و عطر خوشبوی بسیج در مناطقی از میهن عزیز اسلامی که توجه کمتری به آن شده پیچیده است.

فرمانده سپاه گنبدکاووس با توجه به انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفند خاطرنشان کرد : انتخاب مدیر جهادی که درد مردم را اینگونه با حضور در کف جامعه درک می کند می تواند مردم شریف ما را از مشکلاتی که بر سر راهشان قرار دارد عبور دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار