خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار مهدی اصحابی گفت: یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب ، نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است که اردوهای راهیان نور نقش مهمی در این زمینه دارند‌.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۵۶
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

اعزام 50 نفر از دانش آموزان کردکوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور/راهیان نور نقش مهمی در نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مهدی اصحابی فرمانده سپاه کردکوی از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و اظهار داشت: در اولین روز از ايام الله دهه مبارک فجر، ۵۰ نفر از دانش آموزان پسر شهرستان کردکوی طی مراسمی با بدرقه مسئولان به مناطق عملیاتی جنوب کشور (فکه ، هویزه ، دهلاویه ، مناطق عملیاتی والفجر ۸) اعزام شدند.

وی با اشاره به نقش تربیتی اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: قدم نهادن در مسیر تربیتی شهدا و الگو گرفتن از آنان برای تربیت دانش‌آموزان بیشترین تأثیر اخلاقی و تربیتی را دارد.

سرهنگ مهدی اصحابی تاکید کرد: راهیان نور تنها جایی است که دشمنان نتوانسته اند به آن کوچکترین ضربه‌ای وارد کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها گفت: ایجاد بستری برای اینکه دانش آموزان عزیز بتوانند سبک و منش و اخلاق شهدا را بیاموزند و ادامه دهنده راه آنان باشند تا این آینده سازان کشور بتوانند سبک و سیاق شهدا را در خدمت به کشور ایران اسلامی بکار بندند.

فرمانده سپاه کردکوی در پایان بیان کرد : یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب ، نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است که اردوهای راهیان نور نقش مهمی در این زمینه دارند‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار