در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی آیین جهاد تبیین با موضوع سبک زندگی اسلامی ویژه دانش آموزی اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۴۶
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور والدین دانش آموزی مدرسه عصمت، جهاد تبیین با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برای تربیت فرزندانی مومن، محیط خانواده بایستی سرشار از امید ،شادی ومعنویت باشد.

 حجت الاسلام عینعلی علی پور، در ادامه با استفاده از آیات و روایات و بیان تجربیات خانواده های موفق عوامل ایجاد امید و شادی و معنویت در محیط خانواده را تشریح کرد.

 وی، در ادامه به حماسه آفرینی مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف همگانی حضور و مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی است.مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه جاری و انتخاب افراد اصلح می‌تواند تحول در کشور ایجاد کند و در کاهش برخی مشکلات و چالش‌های پیش‌رو کمک شایانی داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل،افزود: انتخابات حداکثری اقتدار آفرین و دشمن شکن است و نیز می‌توانند تأثیرات گسترده‌ای در رشد، شکوفایی و پیشرفت کشور داشته باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهر اردل، در حاشیه این آیین گفت: آیین زنگ انقلاب در آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی زده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار