خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسمپور گفت: بسیج شهرستان؛ با شعار محوری "جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن" بیش از ۳۰۰ برنامه در ۴۵ محور، را توسط رده های مقاومت بسیج در سطح شهرستان به اجرا در می آورد.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۵۹
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

رده های مقاومت بسیج شهرستان، در ایام الله دهه فجر ۳۰۰ برنامه برگزار می کنند.

سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کلاله در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: به حول قوه الهی بسیج شهرستان؛ با شعار محوری "جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن" بیش از ۳۰۰ برنامه در ۴۵ محور، را توسط رده های مقاومت بسیج در سطح شهرستان به اجرا در می آورد.

سرهنگ پاسدار قاسم پور به بیان مهمترین برنامه ها پرداخت و گفت: گلبانگ انقلاب، جشن اقوام، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهیدان و جامعه ایثارگری، برگزاری یادواره شهیدان، افتتاح و تحویل یک واحد مسکونی با زیر بنای ۷۰ متر مربع به نیازمند؛ با هزینه انجام شده ۲۰۰ میلیون تومان ار محل اعتبارات گروهای جهادی بسیج؛ همچنین بهره برداری از زیرسازی ۱۸۰۰ متر طول، جاده روستایی، از جمله این برنامه ها است.

فرمانده بسیج کلاله در پایان اظهار داشت: تمامی برنامه های ایام الله فجر امسال؛ که با جشن و شادمانی نیز همراه خواهد بود، در راستای امید آفرینی آحاد جامعه برای مشار‌کت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار